Szállítási tájékoztató - MySky.hu

Szállítási tájékoztató

A megrendelt posztereket a rendeléstől számított 3-5 munkanapon belül kiszállítja partnerünk, csomagpontos átvétel esetén a szállítási idő rövidebb (2-4 munkanap). A kiszállítást megelőzően tájékoztató emailt és SMS-t kapsz a futárszolgálattól, egy rendelést követő kóddal és az érkezés várható időpontjáról.

(ÚJDONSÁG! Lehetőséged van átvenni a csomagot személyesen is, EXPRESSZ SZEMÉLYES ÁTVÉTEL opciónkat választva. Délelőtti rendelések esetén akár aznap, délutáni rendelések esetén akár a következő munkanapon átveheted a terméket. További részletekért kattints ide!)

Házhozszállítás és csomagpontos átvétel esetén a csomagok kézbesítését a Packeta Group végzi. Gyors, pontos kézbesítés jellemzi munkájukat az egész ország területén belül, illetve több, mint 10.000 választható átvevőhelyre is kérheted a csomagod!

A házhozszállítás bármilyen belföldi címre egységesen bruttó 1.690 Ft, csomagpontra történő kézbesítés és expressz személyes átvétel esetén pedig 890 Ft belföldön. Utánvét díja: +290 Ft.

Futárszolgálat elérhetősége:

  • Weboldal: packeta.hu
  • Telefonszám: +36 1 400 8806
  • E-mail: info@packeta.hu
  • Nyitvatartás: H–K-Sz-P: 08:00 – 18:00, Cs: 08:00 - 20:00

A csomag állapotát ezen az oldalon tudod ellenőrizni a csomagkövető kód beírásával.

Kérjük, amennyiben a csomag sérülten érkezett, mielőbb vedd fel velünk a kapcsolatot emailben (info@mysky.hu) vagy telefonon ( 70-418-0891 ). Kérjük, csatolj fotókat a sérült termékről és a csomagolásról, a fuvarcímkével együtt. A csomag készhezvételét követő legkésőbb 3 napon belül jelezd nekünk, ha a csomag tartalma sérült. A később bejelentett kárt sajnos nem áll módunkban megtéríteni!