Gyakran ismételt kérdések - MySky.hu

Gyakran Ismételt kérdések

Zavartalan kiszállítás!

Webáruházunk a jelenlegi helyzetben is zavartalanul üzemel. Leadott rendelésed legfeljebb 3-4 munkanapon belül megérkezik hozzád. Csapatunk és a kiszállítást végző futárszolgálat is szigorú higiéniai intézkedések bevezetésével fokozott figyelmet fordít arra, hogy csomagod a lehető legnagyobb biztonságban érkezzen meg hozzád.

Vigyázzunk egymásra, gondoskodjunk szeretteinkről ezekben a nehéz időkben. Maradjatok otthon, szeressétek egymást! 😊

a mysky.hu csapata

💫 A termékről

Tényleg pontos képet mutat a csillagtérkép?

Igen! Ehhez többek között a Hipparcos katalógust használtuk fel, amely 118 200 csillag pontos adatait tartalmazza 1 milliívmásodperc pontossággal. Tervezőnkben láthatod, ahogyan az időpont és a helyszín változtatásánál azonnal elforog az égbolt, pontosan abba az állásba, ahogyan felettetek ragyogtak a csillagok.

Hogyan készül a poszterem?

A tervezőnk segítségével azonnal láthatod, hogyan fog kinézni a megrendelt termék: a helyszín és a pontos dátum megadásával a csillagtérkép a megfelelő pozícióba forog, és beállíthatod, hogy a csillagokon kívül milyen elemek (csillagképek vonalai, tejútrendszer, háló) jelenjenek meg a posztereden.

A poszter színét előre megadott lehetőségek közül választhatod ki - a színek között találsz egyszerű színeket, akvarell hatású háttereket és egyéb színvariációkat is. A többféle elrendezés közül válaszd ki azt, amelyik a leginkább tetszik, ezután már csak azt kell eldöntened, hogy milyen méretben szeretnéd megrendelni a posztert, és hogy kérsz-e hozzá keretet.

Mi minden egyes csillagtérképet kézzel tervezünk meg. Az esetleges elírásokat, hibákat javítjuk, és a kinézetet, elrendezést is úgy igazítjuk, hogy tökéletes legyen az öszhatás!

Több pillanatot is szeretnék megörökíteni egy poszteren, lehetséges ez?

Akár négy égboltot is szerepeltethetsz egy poszteren, amely a legfontosabb pillanatokról állít emléket. Ehhez az új fejlesztésű MultiTervezőnket használd!

(Megjegyzés: jelenleg a MultiTervező az égboltok előnézeti képénél még nem a pontos adatot mutatja, ez még fejlesztés alatt áll, viszont fontos, hogy az elkészült terméken a csillagokat pontosan úgy ábrázoljuk a poszteren, ahogyan azok valóban álltak!)

Fotós poszter rendelése esetén a feltöltött kép előnézete homályosan jelenik meg. A végeredmény is ilyen lesz?

Nem! Néha előfordul, hogy egyes eszközökön az előnézeti kép homályosan jelenik meg, azonban ha a feltöltött fotó jó felbontású, nem lesz gond! Ha esetleg kicsi lenne a feltöltött kép, a rendelés feldolgozása után emailt küldünk, hogy szükségünk lenne egy jobb minőségűre. Minden posztert kézzel tervezünk meg, így garantáljuk, hogy az eredmény valóban szemet gyönyörködtető legyen!

Fotós poszteren a feltöltött képet tudom pozícionálni?

A fotós tervezőben a feltöltött fénykép fix helyre kerül, ezt a tervezés során nem lehet mozgatni.
Azonban mivel minden posztert egyenként, kézzel tervezünk meg, mindig törekszünk arra, hogy a fotón a lényeg szerepeljen a körben, az egyértelmű hibákat azonnal korrigáljuk, hogy a végeredmény olyan legyen, amilyennek elképzelted.

Mennyibe kerül egy csillagtérkép?

Különböző méretekben rendelheted meg a posztereket, melyekhez más és más árak tartoznak.

  • ⭐ 30 x 40 cm: 7.990 forint
  • ⭐ 50 x 70 cm: 9.990 forint, több égboltot tartalmazó poszter esetén: 10.990 forint
  • ⭐ 61 x 91 cm: 12.190 forint , több égboltot tartalmazó poszter esetén: 13.290 forint
  • ⭐ Digitális verzió emailben: 4.990 forint, több égboltot tartalmazó poszter esetén: 5.990 forint (a digitális változatról lejjebb találsz bővebb információt!)

Az árakat a tervezőben is láthatod, a méret kiválasztásánál. Amennyiben keretet is rendelsz a poszterhez, a keretek kiválasztásánál láthatod a plusz díjat, amelybe a keret kerül. Ezek ára 3.490 és 5.990 forint között változik.

Az előnézeti képen nem teljesen úgy néz ki a poszter, mint a honlapon található termékfotókon. Hogyan fog kinézni az elkészült poszterem?

Mivel minden eszköznek más és más felbontása, kijelzője van, előfordulhat, hogy a tervezőben nem pontosan úgy néz ki az előnézeti kép, mint a végleges poszteren. Lehet, hogy a szövegek mérete tűnik túlságosan nagynak vagy kicsinek, esetleg a pozíció térhet el a véglegestől, de ez csak egy előnézeti kép, amely alapján minden megrendelt posztert kézzel tervezünk meg, hogy az eredmény a lehető legszebb, esztétikus legyen. Ne aggódj: a végeredmény mindig olyan lesz, mint a termékfotókon.

Valamit elrontottam a szövegben, lehetséges utólag javítani?

Az egyértelmű hibákat igyekszünk javítani (nem garantáljuk, hogy minden félreütést észreveszünk, kérjük alaposan olvasd át a választott szöveget!), viszont ha szeretnél valamit módosítani a szövegen, azt javasoljuk, hogy a rendelésed leadása napján írj nekünk egy e-mailt, hogy javíthassuk, mivel a legtöbb esetben legfeljebb 12 órán belül már legyártjuk a beérkezett rendeléseket!

Szeretnék módosítani a poszterem megjelenésén, lehetséges ez?

Minden egyéni kérést igyekszünk teljesíteni a megjelenítendő szöveg, helyszín vagy egyéb kéréseket illetően, viszont ebben az esetben is arra kérünk, hogy minél előbb jelezd nekünk e-mailben a változtatási igényed, mert a posztereket legkésőbb másnap már ki is nyomtatjuk!

Milyen papírra készül el az általam kiválasztott poszter?

Minden termékünket prémium minőségű, 180 gramos matt fotópapírra nyomtatjuk ki 8 színes Canon plotterek segítségével, 300 DPI felbontásban. A 8 színnel való nyomtatás előnye a szokásos néggyel szemben az, hogy a színek sokkal élénkebbek, teltebbek.

Csak kinyomtatott posztert tudok rendelni?

Gondoltunk azokra is, akik szeretnék saját maguk megoldani a nyomtatást, vagy nincs idejük megvárni az amúgy 2-4 munkanapos szállítást, így lehetőség van digitális verzióban megrendelni a csillagtérképet. A megrendelés beérkezését követő 12 órán belül elküldjük a nagy formátumú, 50 x 70 cm méretű, 300 dpi felbontású .jpg kiterjesztésű fájlt. Természetesen kérheted a kisebb, 30*40 cm méretben is, ezt külön jelezd nekünk a rendelésnél!

Fontos! Előfordulhat, hogy a digitális letöltést tartalmazó e-mail a spam/levélszemét mappába kerül, ellenőrizd ezeket a mappákat is, ha várod tőlünk a fájlt.

📦 Csomagolás, keret

Benne lesz a számla a csomagban?

A vásárlást igazoló számlát elektronikus úton küldjük el a rendelés során megadott e-mail címedre. Gyakran előfordul, hogy az ajándékba szánt terméket egyenesen az ünnepelthez rendelitek, ezért semmiképpen nem tesszük a csomagba a számlát. Emellett a környezetet is igyekszünk ezzel egy picit védeni.

Milyen csomagolásban érkezik meg a csillagtérképem?

Műanyag fedéllel záródó, vízálló, vastag falú kartonhengerben szállítunk minden posztert, hogy biztonságban érkezhessen meg hozzád. Ha keretet is rendeltél a poszterhez, a plakátot keretezve, buborékfóliával alaposan - 4 rétegben - becsomagolva szállítjuk ki.

Választhatok keretet a poszteremhez?

Természetesen! Fekete és fehér színű keretek közül választhatsz - előfordulhat, hogy a nagyobb (61 cm x 91 cm) méretű keretekből átmenetileg készlethiány van, ezt a méret kiválasztásánál minden esetben jelezzük)

Milyen keretek közül választhatok?

Minden méretben fekete és fehér keretekkel rendelheted meg poszteredet. A keretek letisztult megjelenésűek, üveg helyett polisztirén műanyag előlappal szállítjuk őket. Azért esett erre a választásunk, mert az üvegtől szinte képtelenség megkülönböztetni, azonban kevésbé sérülékeny és nem törik el sem szállítás, sem az otthoni "balesetek" során.Valamennyi keret anyaga megegyezik (keret anyaga: farostlemez, fólia; előlap anyaga: polisztirén műanyag)

30*40 cm-es keretek: A fekete és fehér keret ugyanolyan méretekkel rendelkezik, egyszerű megjelenésűek, letisztult kialakításúak.

50*70 cm-es keretek: a fekete keret klasszikus stílusú, a fehér keret letisztultabb, egyszerűbb megjelenésű.

Mik ezek a furcsa fekete jelek a keret előlapján?

Ne ijedj meg: a piktogramok NEM a keret előlapjára, hanem az azt védő fóliákra vannak nyomtatva. A védőfóliát minden esetben rajta hagyjuk az előlapon, hogy az a csomagolás, szállítás közben véletlenül se karcolódjon meg. A csomag kézhezvételét követően egyszerűen lehúzhatod a fóliát az előlapról. A keret előlapja magas minőségű műanyag, ami a védőfólia lehúzása után nehezen megkülönböztethető az üvegtől (szinte lehetetlen), viszont biztonságosabb, kevésbé törékeny!

💵 Fizetés

A kosárban lévő termékeidet többféleképpen is kifizetheted.

  • A leggyorsabb és legegyszerűbb módszer a biztonságos bankkártyás fizetés, amelyet a Barion rendszerén keresztül bonyolítunk le. Bank-, és hitelkártya adataid a legnagyobb biztonságban vannak a fizetés során, amelyet semmilyen harmadik fél nem láthat – így mi sem.
  • Banki átutalással is rendezheted a vásárlást, a következő számlaszámra:
    • Creative Shop Kft.
    • OTP BANK
    • 11721002-21463378
  • A csomag készhezvételekor, utánvéttel is kifizetheted a terméket a futárnak.

🚚 Szállítás

Mennyibe kerül a szállítás?

A házhozszállítás Magyarország területén belül egységesen 1 490 Ft.

Ki végzi a kiszállítást?

Az elkészült csomagokat a Gyűjtőszállítás.hu Kft munkatársainak adjuk át, akik rendszerint az átvételt követő munkanapon kézbesítik a terméket.

A kiszállítást lebonyolító cég elérhetősége:

  • Honlap: www.gyujtoszallitas.hu
  • Telefonszám: +36 (1) 9988-056
  • Ügyfélszolgálat címe: 1097 Budapest, Ecseri út 14-16.
  • Nyitva tartás: 09.00 – 17.00

Mikor kapom meg a csomagomat?

A megrendelt posztert a legtöbb esetben általában a vásárlást követő 2 munkanapon belül átadjuk a kiszállítást végző futárcégnek, akik az ország bármely pontjára rendszerint 1 munkanap alatt kiszállítják a terméket - tehát például a hétfőn megrendelt poszteredet legkésőbb pénteken kapod készhez. A kiszállítást megelőzően tájékoztató emailt és SMS-t kapsz a futárszolgálattól, egy rendelést követő kóddal és az érkezés várható időpontjáról.

Hol tudom nyomon követni a csomagomat?

A kiszállítást megelőző napon emailben kapsz értesítőt, a kiszállítás napján pedig egy tájékoztató SMS-t küld a kiszállítást végző futárcég. Ebben kapni fogsz egy csomagkövető kódot, amivel ezen az oldalon tudod ellenőrizni, hogy merre jár a csomagod. Ezen kívül a csomagodat kiszállító futár telefonos elérhetőségét és a kézbesítés becsült idejét is megkapod SMS-ben.

Van lehetőség személyes átvételre?

Mindenképpen szeretnénk a jövőben is biztosítani lehetőséget állandó személyes átvételi lehetőségre, azonban a jelenlegi járványhelyzetben arra a döntésre jutottunk, hogy mindannyiunk bizonsága érdekében az állandó személyes átvételi opciót szüneteltetjük. Ha mindenképpen szeretnéd idő előtt, személyesen átvenni a csomagot, ezt budapesti, 21. kerületi (Csepel) telephelyünkön megteheted, előzetes telefonos egyeztetés után!

A házhoz szállítás az egész ország területén zavartalanul üzemel, a kiszállítást végző Gyűjtőszállítás.hu futárcég szigorú higiéniai intézkedésekkel garantálja a csomagok minél biztonságosabb kezelését.

🤔 Problémám van a termékkel, mit tegyek?

A legfontosabb nekünk, hogy elégedett legyél: minden egyes poszter minőségét leellenőrizzük a csomag feladása előtt – ha esetleg mégsem vagy elégedett a termékkel vagy a szállítás minőségével, kérlek írj nekünk az info@mysky.hu e-mail címre, vagy keress minket Facebookon.

További kérdésed van?

Kérdés és észrevétel esetén írj az info@mysky.hu e-mail címre, vagy keress minket Facebookon, és mi még aznap válaszolunk. Telefonon a 70-418-0891-es telefonszámon tudsz elérni minket munkanapokon 10 és 17 óra között.